Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 2 december 2012

tar och gör lite mer nytta

Hej på er! Hoppas att eran helg har varit bra för det har verkligen min varit :)
Igår var jag på 10 års jubileum med bästa Dunkers 97/96 lag som hade sin sista avsluting :( lite sorgligt måste jag nog säga att det var men kvällen slutade bra med middag på Bamboo och damn va gott det var! (bilder kommer antingen senare ikväll eller imorrn)

Idag så ringde min vän Amanda mig och frågade om jag ville hänka till gymet och det gjorde jag så gärna, vi va där i 2 timmar och jag solade i 20 minuter och det var verkligen skönt, dock inte så bra, men skönt.
Men jag tänkte att ett träningspass inte täcker för det jag åt igår så jag tar mig en springrunda nu på kvällen i kylan (visst har det väl blivit förj*vla kallt nu?!) och gör lite mer nytta :)


riktigt mycket snö på riktigt kort tid!
Men det är väl så det ska va nu när julen närmar sig.


PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar