Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 10 november 2011

Det ända positiva med morgonen är morgonrutinen

Hej kära läsare, hur mår ni idag? Själv mår jag toppen!
har nyss vaknat och ska alldelles strax gå och sminka mig och ta på mig kläder, ska bara äta upp min frukost! helt allvarligt så måste frukost vara det bästa målet på dagen, jag tror att frukosten är ända skäet till att jag går upp såhär tidigt. HAHA!
och när jag ätit frukost så ser jag frememot lunchen och efter det så vill jag bara ha middag, och sedan efter middagen så saknar jag frukosten igen  ;)
haha, ja jag låter nu lite småtjock men det stämmer ju i sig.
Jag tycker man ska vara nöjd över sin kropp oavsett hur den ser ut, visst bör man inte äta godis alla dagar i veckan, för det är verkligen inte hälsosamt! Men unna er det då och då, och ät nyttigt och träna bra!


Nej nu måste jag ta och fixa mig, mamma tjatar ;//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar