Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 5 december 2012

Hej på er solstrålar!

Ja vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna egentligen?
Inte mycket, hade en grym helg , har haft några tuffa dagar i skolan, tränat varje kväll och försökt få i mig rikligt med protein efteråt! Tänkte jag skulle ge er ett bra tips på en smoothie ni kan göra efter träning som innehåller mycket protein så ni bygger muskler istället för att förlora dom.

(inte den bästa bilden men..)


Ta några matskedar kvarg, ett rått ägg, frysta bär (jag föredrar hallon/blåbär men gå efter smak, 1 dl mjölk och mixa!
Smakar ungefär som långfil och om ni föredrar det sötare så kan ni ju alltid ta i lite vaniljprotein eller liknande :)

Nu tänkte jag att ska skulle hinna duscha och gå ut med Balder innan Grey's Anatomy så vi hörs!

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar