Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 25 september 2012

Friskis & Svettis

Hej på er!

Jag ska alldelles snart dra mig iväg för att möta Emma och sedan gå till Friskis & Svettis. Har ni någonsin provat det? Sjukt kul är det iaf så det borde ni!
Dagens pass är cirkelträning vilket jag tycker är det jobbigaste, imorgon är det dans som också är jobbigt men dock inte i närheten av cirkelträningen och på torsdagar är det skivstång som är det allra roligaste :p
Haha ;)

Men strunt i det nu, det jag ville få sagt egentligen var att idag har jag faktsikt lagat mat, helt själv åt mamma och Julia, det blev pastapanna, har aldrig gjort det förut, hade INGET recept, hörde ni det INGET alls :ohah
Eftersom att jag ska på träning så åt jag innan dom och jag måste säga att jag lyckades rätt bra ;)

Ser inte så gott ut på bild kanske men det var det iaf!

dagens!



PUSSS

1 kommentar: