Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 30 november 2012

baknarkoman

Hej på er! Hoppas allt är bra med er för själv mår jag sjukt bra och är så taggad på denna helg så det finns inte!

Dom här två senaste dagarna i skolan har varit riktigt najs, har inte gjort annat än att plugga, prata och skratta typ ;) vi fick ta rast lite som vi ville på "lektionen" och vi gick till affärn lite som vi ville :) Vissa gick och köpte pizza igår och tg med sig till klassrummet tillochmed.
Ikväll kommer Amanda hit och äter middag med min familj och mina grannar, ska bli riktigt mysigt. Igår bakade jag en kladdkaka med kolasåsöverdrag och marshmallows som jag ska bjuda på till efterrätt och efter att jag bakat igår har jag fått ett sug efter att få baka så när jag kom hem blev det cupcakes med kolafrosting och marshmallows på :) funderar på att baka imorrn också tror jag..
Men själv är jag inte så sugen på det jag bakat utan jag vill helst bara baka det :)

Såhär ser defenitift inte mina ut men har ingen bild på datorn så ni får nöja er med denna som inspiration!

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar