Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 28 november 2012

ser allt från en liten ljusare vinkel

Hej på er!

som ni kanske vet så har jag ju ångest inför mitt gymnasieval men nu börjar det kännas lite bättre, jag vill ju gå i Nyköping på Strand gymnasiet men jag vill också gå i Norrköping för det är den enda stad som har en skola med inriktning naglar och make-up i närheten förutom Stockholm och jag har ingen lust att flytta än. Så jag tänkte att jag går Strand, lägger till ämnen så jag kan plugga Högskola om jag vill sen söker jag till en högskola men inrikting som kanske barn o fritid för det skulle också vara sjukt mysigt att jobba med och sen om jag ändrar mig och vill hålla på med hälsa och kroppsvård så är det ju bara att jag går några kurser i det. Varför har jag inte tänkt såhär förut för, jag kunde ju ha besparat mig själv en massa sömnlösa nätter!
Så nu känns allt mycket ljusare och jag ska ta mig ett redigt samtal med SYV nästa gång hon är i skolan :)


Men om ni ursäktar så ska jag ta mig en dusch nu innan Grey's anatomy börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar