Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 23 oktober 2012

jag behöver en vinterjacka och det är nu!

Ja hej på er!
Har som jag skrev igår varit i Stockholm idag och det var helt okej. Haha jag kom typ sist till bussen imorse när vi skulle samlas men hann det gjorde jag minsann!
Vi gick på Historiska och Moderna Museét  och moderna var höjdpunkten då vi hade en riktigt söt guide (hihi) han var faktiskt lite lik Eric Saade ;)
Vi fick tre timmars fritid och vad passade inte bättre än att försöka och låtsas att man hittar i storstaden? hah men det gick tillslut och vi hittade McDonalds där vi köpte lunch :)

Har kollat på bilderna från mitt skolfoto och iår blev jag ovanligt nöjd!
Jag brukar inte alls bli bra på dom där korten med bra kameror min den här gången lyckades jag, haha kanske bara för att jag går i nian nu och det är mitt sista år i högstadiet att göra bra ifrån mig :))

Suddig bild dock men vad tycker ni? ;)

2 kommentarer: