Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 22 oktober 2012

en djup ostörd sömn och jag är så redo för Stockholm imorrn

Ja som rubriken säger så är en helt ostörd sömn utan mardrömmar och plötsliga uppvaknanden allt jag behöver för att orka mig upp till bussen som går kl 7 till Stockholm imorrn! Vi ska gå på olika museér och sedan får vi 3 timmars fri tid, men vafan ska jag göra då? alla mina pengar tog ju slut i Göteborg.. Jag tänkte att jag berättar lite mer om Göteborgsresan imorrn när jag kommit hem från Stockholm :)

Nu ska jag hursomhelst gå och lägga mig, det kommer nog antagligen inte bli så svårt att somna, jag är helt slut efter friskis & svettis.

Åt denna efter träningspasset och jag ska nog fortsätta köpa den. Jag kan verkligen rekomendera den ifall ni inte har testat den än, riktigt god och smockfull med protein! Har också väldigt låg kalorihalt typ 80 kalorier på 100 g ;)

1 kommentar: