Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 19 oktober 2012

början på en perfekt helg

Ja idag är det fredag och jag måste säga att den här veckan har gått sjukt fort! tycker inte ni också det?  ;)
Eller så är det bara jag som har varit så övertaggade hela veckan på att få åka till Göteborg idag med några konfirmander och några vänner :)
Ska bli superkul, först ska vi äta på nån resturang, sedan bär det av mot Saronkyrkan där dom har nattmässa ikväll för ungdomar och ungodmar = snygga killar. haha. Och imorrn blir det några timmars shopping och kortet är påladdat med pengar nu så inget kan gå snett här inte!

Jag började hursomhelst denna fredag med ett stekt ägg, och Valio's nya protein kvarg som jag blandade med lite youghurt. Vart super gott!

har tyvärr ingen ny bild så ni får nlja er med den här!

Och detta är vad som dunkar i mina hörlurar ;)


PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar