Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 23 oktober 2012

Göteborg i mitt hjärta

Ja nu tänkte jag berätta lite om Göteborg här :)

Vi åkte ju som sagt i Fredags och när vi väl kom dit så tog vi spårvagnen till vandrarhemmet/hostelet?! som vi skulle bo på. Haha det fanns inga fönster i rummet och tror ni inte att Amanda släpper sig det första hon gör eller?! Fyfan säger jag bara. Och det var varmt som i en bastu också. Men efter att vi fixat oss och vissa bytt om så knallade vi iväg till en italiensk resturang där jag beställde en pizza och gud så gott det var! Men en vän till magen kan jag inte påstå att det är. usch va dåligt jag mådde på natten..
Hursomhelst, efter maten så gick Emma, jag, Amanda och Jennifer in på en affär och köpte lite godis inför kvällen (tror ni vi åt det eller?! nej.) vilket inte gick åt så mycket..
Sen bar det iväg till Saron kyrkan och det var verkligen supermysigt och jätte många trevliga människor där. Gud dit vill jag verkligen igen! + att det var ett antal snygga och jätte snälla killar där oxå.haha.
Vi var kvar där ungerfär till halv tolv och kom hem typ kvart i. Jag somnade kanske vid halv 2 eller nåt skulle jag tro och sen vaknade jag av att jag var kissnödig.. Typ sju på morgonen.

På lördagen blev det frukost på Café TinTin, och det är något jag verkligen kan rekomendera om ni nångång är i närheten! fy sjutton va god frukosten var! Jag beställde American Pancakes och en juice och kaffe till. Mums! en riktigt bra start på dagen måste jag säga.
Sedan fick vi egen tid och shoppade loss som gudar!
Jag har tyvärr inte tagit kort på kläderna än men ni får dom bilderna imorrn!

Jag tog också hål i örat, det var drop in men det får ni också se bild på imorrn istället.









Haha ja nu ser det ut som att det enda vi gjorde var att äta (okej det kanske det var) men vi hade massa kul också :) fast jag tror jag gåt upp ett antal kg efter helgen så jag får ta och fasta..

Aja hare gött som dom säger i Göteborg!
PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar