Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 27 oktober 2012

händerna upp i luften

hej på er!
Igår så hade min klass HalloweenDisco och det var verkligen super kul. Trodde det skulle bli jobbigt och tråkigt eller att ingen skulle komma men det var småckfullt med små barn som dansade och hade sig hela kvällen! Jag fick lov att vara ansvarig elev i klassen och bossa lite vilket jag också tyckte rätt bra om ;) hehe..

Nu sitter jag iallafall här med min fina kaffekopp och ska snart föna håret och klä på mig för om en timme kommer min kära syster och hämtar mig sen ska vi gå in på pingkyrkan lite och jag ska defentivt kolla efter fler disneyfilmer! Sedan åker vi till Katrineholm och ikväll ska jag vara barnvakt åt min sjuuukt gulliga systerson :)

den här bilder är tagen för 1 år sen så han har vuxit en del sen dess :)
och jag har krympt lite ;)

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar