Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 25 oktober 2012

du har en speciell plats i mitt hjärta

Tänkte ängna detta inlägg åt kanske världens finaste och trognaste vän. Amanda Hamlin.
Du tröstar mig när ingen annan ser att jag är ledsen. Du kan alltid få mig på gott humör och kan defentivt få varenda jäkel i skolan att skratta. När jag tänker på det så har jag nog kanske tagit dig för givet förrut vilket jag verkligen i djupet av mitt hjärta ångrar, för när jag tänker efter har jag alltid kunnat prata med dig om allt, du är den enda personen jag pratar om allt med. Vi har haft våra ups and downs men i slutändan har det bara stärkt vår vänskap. Jag vet att jag kan vara en riktigt finne i röven ibland men på något sätt så klarar du av det ändå. Jag älskar dig bästavän!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar