Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 10 oktober 2012

Ett steg före min hunger ett sving före mitt svärd

Hejsan på er!
Nu var det segt med uppdateringar känner jag men det beror nog mest på att jag varit så himla trött dom senaste dagarna. Ja idag har jag inte gjort mycket mer än att umgås med Moa och försöka fundera ut hur hon kan se ut på spexfotot men det gick inge vidare.. Jag ska iaf va Mimmi Pigg ;) kan ta ett kort på hur jag ser ut så ni får se min skönhet som mus! haha.

bara en liten snutt av dagens ;)
Jag måste verkligen bli bättre på att ta dagens outfit bilder men det blir ju så himla tråkigt att ta dem med spegeln.. Usch jag hatar verkligen spegelbilder egentligen, men men. What to do? Vi får nöja oss med dom ett tag till ;)


Nu ska jag iaf ta och sätta mig i soffan med en kopp ChaiTe och kolla på Grey's Anatomy!

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar