Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 11 oktober 2012

drar iväg och sjunger sedan styr jag vidare mot idrottshallen

Hejsan på er!

Nu tänkte jag kila iväg till kören och sedan går jag vidare mot jumpahallen då det är skivstångspass där ikväll :)
Sedan blir det att duscha och gå och lägga sig direkt, måste nämligen upp vid 6 imorrn (för vissa av er är det normalt på en skoldag men för mig är det sjukt onormalt. haha)
Och som ett plus i kanten är det skolfoto imorrn oxå, fyfan. Jag blir alltid lika ful..


Ja där fick ni dagens facelook
Hade matrådsfoto och kompisfoto idag så därför bestämde jag mig för att (för ovanlighetens skull) ha mascara!
Usch, hatar det egentligen, inge kul alls att behöva tvätta bort det sen.
Nu får ni ha det bäst så hörs vi senare!
PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar