Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 6 augusti 2012

I'm home!

Hej gullfior!

Tänkte blogga lite snabbt om min vecka i Finland innan jag beger mig ut för att ta tag i träningen igen!

Det var inte alls så hemskt som jag trodde det skulle bli typ med mygginvasion dåligt väder rastlös ja typ det, men det var rena motsattsen typ, det var inte alls så mycket mygg (dock använde jag myggmedel men ändå..) och solen sken varje dag, och det var varmt, jag hade massor att göra, jag hjälpte till att bära ved, jag cyklade lite mer än 1 mil nästan varje dag!! :O haha, så träning har jag ju faktiskt fått lite av där ;) vi badade typ varje dag oxå i älven :)
På hemvägen stannade vi vid Pitehavsbad och åt lunch, Julia jag och Jouni badade faktiskt i havet oxå! ;)
Inte så väldans varmt kan jag påstå att det var.

Ja ungefär så har det varit, haha!
Nu får ni lite bilder.
On our way to Finland

tänkte jag kunde bjuda på lite "dagens outft" bilder därifrån!


min arbetar outfit ;)

jag och syster efter badet




shake that ass


hos min moster och mina kusiner :) 
min morfars grav.


Min mormors katt Cicci

och Mjao

Jag i arbete!

Bilderna från Pitehavsbad kommer senare, nu måste jag ut!

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar