Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 17 juli 2012

tre nyttiga veckor

Hej på er!

Har varit lite seg ang bloggandet men det är sånt som kan hända när man är uppe sent och vaknar vid två och har massor annat att göra :/
Men nu tänkte jag iaf uppdatera er om vad som hänt dom senaste veckorna..
Jag har nämligen slutat med godis,läsk,fika m.m och har varit utan det helt i tre veckor! :) så nu håller jag räkningen stenhårt för jag satsar på tio veckor så till den 4 september hade jag tänkt klara mig utan det och till min förvåning är det inte alls så jobbigt som jag föreställt mig. Har också tränat mer än vanligt på sista tiden och har fått frågor av fler personer om jag gått ner i vikt. Det kan jag inte svara på om jag har då jag inte har en våg men jag mår bättre och känner mig friskare så resultat har det gett!
Men jag lovar att om jag har hållt mig till den 4 september får ni en före o efter bild på min kropp ;)

Saknar min Jonna!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar