Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 18 juli 2012

My style

tänkte blogga lite om olika stilar och kläder - som jag gärna skulle vilja ha i min garderob - nu!

gud vad jag älskar H&M:s fashion against aids kläder! både snygga och går till ett gott ändamål

Ge mig dessa shorts!!

och ännu lite mer fashion against aids


älskar den här boho rockiga klädstilen, önskar jag hade pengar till att införskaffa mig lite nya kläder..

och en lång kjol till sist!
Passar lika bra till vardag som till fest!Den perfekta grunden till en perfekt outfit i sommar helt enkelt :)


Har alltid känt lite extra för bohemisk stil, med långa maxiklänningar, sandaletter, kjolar, långa koftor, ja allt det där är jag ;) men tyvärr så är jag en sån som inte riktigt känner att jag passar i det, antagligen pga min kropp men eftersom jag är påväg till förbättring så kanske min garderob oxå kan förbättras lite under hösten ;)
Men det återstår att se helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar