Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 3 juni 2012

Min kopnfirmationsdag! ;)

Hej på er! vet att jag skulle lagt upp bilderna från lägret förra veckan men jag har inte fått alla bilder än ;/
Har ju förvisso de bilder som jag tagit men vill helst att ni ska få se allt roligt vi var med om, T.ex så tog vi bild med Kändisfrisören Bobby ;) Men nog om det nu för jag ville mest berätta för er att idag konfirmeras jag och jag är sjukt nervös :o
Vi ska ju typ redovisa i grupper om frälsarkransen och dess pärlor och Amanda jag och Emma har kärlekspärlorna! Vi ska bl.a sjunga en sång och den är jag nog mest nervös inför eller att jag ska mumla texten och att ingen kommer höra vad jag säger ;(
Aja, jag får ju iaf mina presenter (skämt åsido)
Men nu får ni ha det bra sålänge så tar jag och glr mig iordning.

En bild från förbönen i Fredags!


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar