Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 24 maj 2012

jobbar på brännan

Hejsan! hur mår ni? :) själv så mår jag awesome eftersom det har varit sjukt nice väder hela veckan så jag har bara legat och jobbat på brännan som jag lär få jobba med ett bra tag till innnan jag ens får en liten rand.. men men!
Ska alldeles strax dra iväg till Dunker och träna, känner mig inte så pigg på det just nu med tanke på att jag somnade i solen så är lite seg i skallen ;s
När jag kommer hem kanske jag är pigg nog att uppdatera er om konfa-lägret, eller inte. haha! men annars gör jag det imorrn ;) Kan ju iaf säga att vi hade väligt få stunder då vi fick vila, och väldigt många stunder med bus och skratt! ;)

Nej nu ska jag ta och fixa håret. puss!

1 kommentar:

  1. HALLÅÅÅÅÅÅ!!!! UPPDATERA DÅ???? NUUUUUUUUUUUUU

    SvaraRadera