Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 6 november 2011

känner för en förändring som ska göra allt mycket roligare

Kommer inte på tillräckligt fula ord förtillfället som kan beskriva hur jag känner inför skola imorn.
har haft en toppen vecka med mycket mys och bästavänner!
har precis kollat klart på säsong fyra av "gossip girl" så sjukt bra serie! ska nog ta och börja på säsong ett av "grey'sanatomy" oxå en riktigt bra serie som jag följer.

jag har funderat lite på ny design till bloggen, den som jag har nu är så gammal och samma med headern.
men jag undrar oxå om jag ska ta och göra en helt ny blogg med lite roligare inlägg och kategorier, men vi får se hur det blir, tillsvidare får ni stå ut med denna!

Och eftersom att jag fick en kommentar för ett tag sen om vad jag åt, så ska jag (bara för att) visa vad denna dag har bestått av för "mat"
Nyttigt värre :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar