Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 29 oktober 2011

Vissa har större tur än andra har jag märkt

Har precis tänkt igenom vad som hände igår och jag måste säga att det var nog en av dom bästa upplevelserna jag haft, det var jätte kul i Idolstudion och att höra idolerna live på scen var riktigt niice!
Tyckte att Amanda F var sjukt bra igår, vad tyckte ni?
Jag hejjar ju egentligen inte på henne men hon var nog helt klart bäst.
Men sen kom man ju till den tråkiga delen i programmet där någon måste åka hem och jag kan inte fatta att Linni åkte hem?!
Hon är ju sjukt bra ju! Och så snygg, för henne är jag lesbisk ;)

Men bra var ju då att jag han få henne autograf, hahah kände mig som en lite tjej igen med autograf blocket och en penna i handen, och jag säger då det, guuuuuuuuuuuud va snygg hon är i verkligheten. Jag döör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar