Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 1 augusti 2011

One less lonley girl

Hello dear!
Helgen har bestått av skratt, roliga människor, och karusellåkning ( okej, inte så mycket sånt för min del då)
Det har varit riktigt roligt faktiskt, i fredags var Jay Smith på marknaden och sjöng, min lillasyster fick hans autograf och en bild med honom.
på lördagen så sov Amanda och Olivia här efter att vi gått på marknaden hela dagen, ända tills den stängde vid tolv.
Igår så han jag inte med så mycket, för vi skulle till Eskilstuna och kolla på bio med mina kusiner.
Det blev pirates of the caribean- on stranger tides, haha vet att jag är lite efter men den var riktigt bra!
Snart får jag väl ta och kolla på kronjuvelerna och sista Harry Potterfilmen också (Y)
Idag har jag gjort i stort sett ingeting alls, bara slöat. Vaknade vid typ halv två (alledelles för sent!!)
men ska ta och duscha och sen får jag se vad kvällen har att bjuda på.

Nu får ni lite bilder

Vi grillade på fredagen

när Jay Smith skulle uppträda

haha, sött

cute jennifer!

Jay Smith

A-amanda

Julia stod i kö för att få en aotugraf

hihi julia fick sin bild!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar