Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 26 juli 2011

That's why I smile

Hoppsan, här har det inte hänt mycket, men det skyller jag på att jag inte kunnat använda ngt internet när jag var i Finland och hälsade på min fina släkt som jag bara träffar en gång per år ;(
Fast det förklarar ju ioförsej inte varför jag inte gjort ngt inlägg tidigare men intalar mig själv att jag behövde dom där datorfriadagarna ( även fast det inte är helt sant).

Nu har jag iallafall kommit hem till Sverige igen och sitter hemma hos mig tre trappor upp och undrar vad som ska hända idag.
Solen ser ut att skina så det är väl bara att gå ut antar jag.

Men jag kan ju berätta lite om hur det var när jag var i Finland också...
Påvägen dit så stannade vi i Sundsvall och jag fick SURFA!!! Asså på riktigt tyyp fast på en konstgjord våg, det var asballt!
Efter att vi varit i Finland några dagar blev vi sugna på godis och besökte VÄRLDENS största godisaffär ( eller snarare fabrik).

Bilder kan jag bjuda på när min dator bestämt sig för att bli tusen gånger snabbare..
Får hoppas att det blir nu i veckan iaf, men kommer nog inte bli så mycker uppdatering i helgen då det är Malmamarken, ses vi där ? ;)

Aja nu ska jag väl ta och gå ut i solen.
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar