Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 8 juli 2011

tjejen som aldrig gnäller

Har för tillfället ingen feber, men när jag kom hem i onsdags hade jag 40 graders feber, därförar jag inte uppdaterat er..
Ska senare iväg till vårdcentralen IGEN eftersom att dom skickade hem mig när jag var där tidigare idag, dom hade inte tid för att kolla vad det var för fel, eftersom att jag tydligen inte hade halsfluss så måste det va ngt annat.
Men nog om min feber och sjukdom.

Var ju i Göteborg med café gruppen i tisdags!
När vi kom dit så gick vi och handla frukost, och sedan till lägenheten för att lämna vår packning, sedan bar det av till Liseberg!
Känner mig stolt och måste säga att jag har åkt Europas största frittfall!!
Det var lite osäkert först om jag skulle utsätta mig för det eller inte, men Nathalie övertalade mig.

Dagen efter så gick vi på stan, och jag fick med mig lite smått, som antagligen kommer upp som dagens outfit senare :)
Blev tyvärr inga bilder då kameran helt mystiskt la av ?! jag tror den försöker säga adjö trots att den bara är några veckor gammal.


Nej nu ska jag ta och fräscha upp mig lite och sedan gå till vårdcentralen för att se vad felet på mig är...

Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar