Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 5 juli 2011

Fotbollscup & träningsvärk

Hej kära läsare!

Kom hem från Nils Liedholm cup igår, har haft sjukt trevligt där!

Medans jag vart där har jag åkt typ, en rund madrass efter motorbåt, fan va kul ( har ni inte gjort det, testa!)och så har jag åkt segway, ni vet en sån som fredde i solsidan har? Ganska svårt med balans och sånt, men gick bra efter ett tag :p

Lämnade cupen med nya vänner, och en hemsk träningsvärk..
Tänkte gå och lägga mig nu ska upp tidigt, eftersom jag åker till Göteborg imorgon, men först lite bilder från cupen :)


Match!



Match!

Lera är aldrig fel!

Typ precis när vi kommit dit :)

Glad cheyy

Glada tjejer efter vinst!


Kiosken <3 haha

MMoa :)

Madde, och vår grymma målvakt, Daniella!

Godis

Maten där var ju helt okej

haaha ser ni Italienarna till höger ?
Fan dom var ju värsta tjejtjusarna ska jag säga er

sovsalen


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar