Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 27 februari 2011

Trassel 3D

Hej allihoppa!
sitter här med min kära vän Micke.

Har varit i Eskilstuna idag med familjen, vi handlade lite smått som behövdes och jag och Julia blev sminkade och fotograferade.
Dom hade något grejjs i cityhuset och klart att man ställer upp, eller va? ;-)

Men klockan fyra blev det dags för att se TRASSEL I 3D så himla bra film assså!
Den måste ni se om ni inte gjort det, så sjukt rolig, sorglig, och ja helt den bästa filmen iår!
+ att killen som gav oss 3D glasögonen var damn snygg, så det var ju också lite trevligt.

Ah, men efter bion blev det dags för mat och då gick vi vidare till Ming Palace, så sjukt gott.
När vi kom hem sen så kom Micke och Jennifer, och ja Jennifer ligger och snarkar i mitt rum, medans Micke försöker komma på någon jävla rock låt?

Ajja, får se vad som händer senare ;)


Nu kommer lite bilder;

Här blir jag sminkad, jätte trevlig sminös :)

Här sitter jag och min mamma på bion med glasögon och allt på

Ni måste seriöst se den

:)

Mums!!

SÅ gott

Asså förvånar det er att jag fortfarande är mätt eller?



Nu ska jag köra lite låttävling med några glada människor!:)


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar