Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 26 februari 2011

Hemma riktigt tidigt...

Hej allihoppa!
Är hemma rikigt tidigt ikväll, hade ju då inte så värst kul som jag hoppats på men lite trevligt var det :-)
Visste inte att man var TVUNGEN att ha badkläder, och eftersom att jag inte är så himlans nöjd över mitt utseende (särskilt inte i bikini)så var det lite jobbigt men glömde snabbt bort det efter ett tag!
Tycker faktiskt att man ska sluta nojja över sitt utseende och bara var sig själv, man ska inte behöva  känna att man inte passar i bikini bara för att man inte är lika smal som tjejerna på alla tidnigar men alla bilder är ju ändå så himla mycket redigerade så det finns inte!

Men iaf, kunde inte ta kort på outfiten jag hade när jag kom dit men har en bild på hur jag såg ut när jag åkte hem och hur jag ser ut nu ;o




En svart cardigan, tunna strumpbyxor, och en sjal :D




Puss&kram

1 kommentar:

  1. Du e ju skitsnygg! sluta nojja över din kropp!!! Man ska tycka om sig själv :*

    SvaraRadera