Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 8 februari 2011

Tisdag, grattis lillasyster!!

Hello bitches!

Ett stort grattis innan jag börjar till min lillasyster Julia som blir tio år idag!

Idag så har det inte hänt något annat än att emma och jag färgade håret på Christian men jag vbar tvungen att träna så jag hann inte se resultatet ;(
Träningen gick sådär, kunde gjort bättre ifrån mig..
Men en skit bra sak är att jag fick MVG på mitt SO prov!

Nu har jag precis fönat håret och ni ska få se hur mitt hår ser ut efter en dag av användning av "no poo"
Sen kommer jag att fortsätta lägga ut men inte efter varje dag kanske med fem dagars mellanrum eller så!

Så här ser mitt hår ut nu,, dag ett

Julias kalas

Julias kalas

Julias läckra tårta som jag INTE smakade av!

Min underbara storasysters lilla August!<3


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar