Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 13 juni 2013

en av dom bästa kvällarna i mitt liv

Igår kväll slutade jag nian. Jag måste säga att det var inte långt ifrån gråt när vi gick fram och skulle krama vår mentor.. Vi hade avslutningsfika för klassen efter själva avslutningen och det var jätte mysigt. Dock blev jag tvungen att skynda mig hem då vi skulle föra hos mig innan alla drog till Udden. Så när jag kom hem så bytte jag om och det tog inte lång tid innan vi var minst 20 pers i min pyttelilla lägenhet som typ rymmer 10..
Så gissa om det var varmt?! höll nästan på å dö ju. men efter sisådär två timmar så drog vi till Udden och fortsatte skolavslutningen där. Det vart många skratt och många kramar. Kommer sakna alla i höst när jag börjar gymnasiet.. jag har lite ångest för det lär aldrig finnas en klass som kan ersätta dom människorna i 9B. Men jag kommer ju såklart sakna dom andra klasserna minst lika mycket och jag hoppas att vi alla kommer att ses fler gånger i sommar och i höst!
Haha jag är så töntig så jag börjar nästan gråta bara av att skriva detta..

här får ni lite bilder!



haha Tobias och jag på avlsutningsmiddagen

fick ett diplom av mina mentorer

grabbarna grus







lärarna hade skrivit en låt om oss nior, riktigt bra! ;)

den årliga fotbollsmatchen mellan niorna och lärarna

haha den enda någolunda bra bilden från igår kväll hemma hos mig ;) 


Nu hoppas jag att ni får ett sjukt bra sommarlov för det ska minsann jag ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar