Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 1 maj 2013

Kryssning 29-30 april

Tänkte jag skulle passa på att skriva lite om hur bra vi hade det på kryssningen!
Ja i måndags var vi tvungna att vakna vid fem för att sedan åka bil till Stockholm och gå på båten, direkt när vi kom på så gick vi till hyttarna och lämnade våra grejjer sen så var det frukost som gällde! Satan vad god den var!!
Efter det så gick emma och jag till vår hytt och vilade ett tag innan vi började fixa oss, vi gick till tax freen och köpte lite därifrån och sen kollade vi bara runt på båten lite innan det blev dags för middag! Oxå jävligt gott kan jag ju säga. Efter middagen så gick bud till hytten igen och bytte om och chillade lite innan kareoken (som emma btw var bäst på) och min pappa skulle förstås sjunga han med... tror han sjöng minst 7-8 gånger..
Vi köpte lite drinkar och chillade sen, och det hände inte så mycket helt ärligt. Det var en jävla pensionärsbåt. Men när vi kom till Åbo så hoppade det på lite fler ungdomar ;) senare mot kvällen ungefär vid tolv halv ett så bestämde vi oss för att skriva lite lappar och på dom skrev vi våra hyttnummer och att det var efterfest hos oss! Haha vi la dom lite överallt men trodde ku absolut inte att någon faktiskt skulle komma. Så vi gick till hytten och la oss och efter kanske 20 minuter så hade Emma sommat och jag var precis påväg att göra det, när det knackade på dörren.. haha jag fick en jävla chock när det stod en bunt snygga killar där och jag stod i endast en T-shirt och fattade inte vad dom gjorde där. Haha så jag stängde dörren och bad dom vänta ett tag så Emma (som nyss vaknat)och jag kan ta på oss kläder sen så släppte vi inte dom, eller ja det var bara två killar som kom in och efter en stund så kom deras tjejkompisar så satt vi alla där i min och emmas hytt och pratade om en massa olika saker. Haha ja det var jävligt kul med andra ord.
Tjejerna gick tillslut och killarna stannade längre, jag somnade väl nån gång vid fem och vaknade en timme senare då vi var i stockholm igen!
Detta visade sig bli en jävla bra resa trots allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar