Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 16 mars 2013

Gårdagen

Igår så kom jennifers pappa in och väckte oss 7 på morgonen för att vi skulle hinna bli klara så vi kunde gå till backen så fort liftarna öppnade :) vår stuga ligger några meter ifrån en backe så det var bara att ta på sig skidorna och åka! Vi åkte hela dagen och i alla backarna tror jag :) det var sjukt bra väder så dt gjorde allt roligare! Senare på dagen så gick jenfa och jag och kolla på David Lindgren! Haha vi stod vid fel scen i en halvtimme :/ så tillslut frågade jag en som jobbade där när uppträdandet skulle börja och då pekade han mot en annan trapp och sa att det redan hade börjat :0
Så när vi kom dit så var det tre låtar kvar o höra men sen fick man stå i kö för autografer och kort och det gjorde vi såkart! :D

Och jag måste säga fan va snygg han är asså! När det blev min och jennifers tur att få ta kort med han så frågade jag faktiskt om en kram oxå bara för att han var så sjuukt snygg! Hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar