Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 27 januari 2013

Söndag 27/1

Som ni kanske redan visste så hade jag Jonna här i helgen, hade inte träffat henne sen i somras vilket är alldeles för lång tid men den här helgen var hon iallafall här och vi har haft riktigt kul!
Idag när vi vaknade så drog vi oss i sängen ett bra tag innan vi gick och fixa frukost!  ;) en riktig brakfrulle blev det ;)
Sedan satte vi oss och kolla på Mulan 1 och två. Sjuukt bra filmer de där ;) precis när vi kollat klart på 2an så skulle Jonna hem :/ lite tråkigt men nästa gång blir det väl jag som åker till henne!
Hur som helst,  jag kände att jag varit lite för lat på dieten denna helg,  det har blivit både de ena och de andra så jag har nyss kommit hem från en riktigt uppfriskande springrunda!:) så nu ska jag ta mig en dusch så får ni ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar