Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 20 januari 2013

Inte samma tråkiga och lata person längre

Som ni vet så har jag haft en rejäl huvudvärk dom senaste veckorna och den verkar inte alls vilja ge sig så det blir att besöka vårdcentralen nästa vecka igen tror jag. Att jag bara vill ligga i sängen hela dagarna nu och inte göra något beror mest på huvudvärken,  men det skulle mina vänner aldrig tro på utan dom skulle säga att jag var lat och tråkig. Visst jag kanske var lat men jag känner själv att jag vill gå ut och hitta på saker nu, men eftersom att inga tabletter hjälper mot huvudvärken så blir det varken kul för mig som har ont eller mina vänner som får lyssna på mitt gnällande. Så ja förhoppningsvis så läser någon utav mina vänner det här inlägget och kan förstå att jag inte är samma tråkiga o lata person längre.

~people change

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar