Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 11 december 2012

tränigsvärk och en jävla massa plugg..

Ja som rubriken säger så har jag en träningsvärk som är enorm med tanke på att det inte blivit någon vila alls för mig i tre dagar utan bara stenhård styrketräning och fys och såklart nu i slutspurten så kommer en massa plugg.. Ska hinna klart med en spanska uppsats på 300 ord (ni kanske tänker att det inte är så mycket men för en person som knappt kan en mening är det de!) också måste jag hinna klart med att läsa ut en bok och redovisa om den samt svara skriftligt på en massa frågor oxå.
Ja som ni hör så har jag fullt upp och då är det bloggen och nattsömnen som blir lidande tyvärr!

Här är en bild på min otroligt goda och mysiga chailatte som jag drack i fredags när Emma och jag ägnade oss åt lite julklappshopping och en fika!

Och här är en bild från i Söndags då jag var med i körens luciatåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar