Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 31 december 2012

Nyårsafton!

Ja nu är det sista dagen på året och hur börjar man inte den om inte med ett par rejäla vanilgpannkakor?! ;)
Riktigt gott kan jag säga er att det var! Vad har ni gjort än så länge?
Nu tänkte jag iaf att jag skulle ta mig en dusch för att sedan knalla vidare till Emma för att vi ska fixa oss lite senare. Ikväll drar vi på fest i Dunker och jag hoppas verkligen att det blir kul där, dock så kommer inte Amanda av olika anledningar och det suger ju.. Hade verkligen velat dansat loss där med henne jue :/
Men,men hon och jag får fira nyår tillsammans lite senare ;)


Ja i helgen har jag umgåtts med min systerson Vincent och det har varit riktigt mysigt!

nyårsfina naglar ;)

bäddade sängen med de nya påslakanen ag fick!

min frukost :)


Nu får ni ha en sjukt bra nyårsafton så hörs vi nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar