Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 1 november 2012

sick of this side of my life

hej på er!
Har inte bloggat så mycket nu eftersom mina dagar har gått åt till att ligga i sängen och typ dö av smärta. Jag är nämligen sjuk men enligt läkaren så var det inget allvarligt som tur är utan jag ska bara fortsätta att ta det lugnt så ska det nog ordna sig!
I tisdags var jag på pizzan med min fina vän Moa och min saknade klasskompis Walter som flyttat upp till dalarna. Och kvällen igår spenderades framför tvn med Grey's anatomy och sallad. Och denna dag ska jag nog spendera med ett hederligt Harry Potter maraton, jag älskar dom filmerna gör inte ni det? :)

riktiga charmknuttar dom där två ;)


Nu ska jag nog kanske ta mig en kopp te och sätta igång första harry potter filmen!


PUSSS

1 kommentar: