Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 3 november 2012

den bästa lördagkvällen

hej hej!

Ikväll har jag varit i Eskilstuna med min mamma och min granne, vi åt kinamat och kollade på filmen Bitchkram. Jag hade inte å höga förväntningar på filmen så jag blev väldigt förvånad över att jag tyckte den var så bra! Riktigt tänkvärd och rolig film som jag rekommenderar er att se :)
Har för övrigt spenderat några dagar av detta lov till Harry Potter frossa, och jag såg just klart den sista filmen och jag vet inte vad som är sorgligast, att det inte kommer fler filmer eller att så många dog :/ Usch va jag grina när den lilla alfen Dobby dog. Hemskt men filmerna ä riktigt bra och det är nästan så jag börjar om på 1 igen. Haha.. Okej kanske om nån månad isåfall. Men nu tänkte jag hursomhelst sätta mig i soffan med min rara mor och kolla på tv :)

ja har tyvärr inga bilder på denna dator så det får bli en gammal snygg bild från sommarlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar