Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 6 oktober 2012

Den perfekta myslördagen

Hej fina! (känner att mina hälsningsfraser börjar bli lite tjatiga)

Idag så tog jag först en promenad med min mamma bort till pingkyrkan (second hand) ich därifrån fick jag med mig bla ett par kängor som kommer att användas flitigt under dessa kalla höstdagar som närmar sig och 8 st videofilmer :) jag samlar nämligen på barnfilmer, hehe. Men det bästa av det bästa är ju Disney Filmer, vet inte riktigt hur många jag har nu men när jag flyttar hemifrån ska jag ha alla och det är så himla smidigt att köpa det begagnat och på VHS (om man nu har en VHS spelare).
Jag tänkte att jag skulle hinna med en springrunda nu på dagen men jag är så ivrig att börja kolla på film så det får bli senare ikväll tror jag. Vad har ni för er en dag som denna?


Det här är de mesta av mina barn-/disneyfilmer men lite finns oxå på dvd!

PUSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar