Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 16 september 2012

Den där jävla känslan

Hej på er!

Nu har förkylningen börja ge sig så det ser ut som om jag kan träna i veckan som kommer :))

Men nu var det inte det jag vill blogga om utan ni vet den där känslan man får när man ser en film och inte vill att det ska ta slut, den där känslan ni fick när ni tittade på den sista Harry Potter filmen och tänkte att det inte fick va slut än. Den känslan har jag nu för jag har nämligen kollat på alla säsonger av One Tree Hill och den serien har förändrat mitt liv (haha skämt åsido) den är så himla bra och jag funderar på att kolla om den från början. Jag går inte med på att det inte kommer 10:de säsong, det måste det! :(

Har ni någon serie som ni känner likadant för? :p


PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar