Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 4 september 2012

10 hela veckor

Hej på er!
Idag den 4 september har jag varit utan godis, glass, chips, läsk och allt möjligt fika i 10 veckor ! :))
Jag är fan riktigt j*vla stolt asså!
Det har varit ovanligt lätt, eller ja lättare än vad jag trodde det skulle bli. Men vissa dagar som t.ex i söndags då jag var på kalas hos min syster, ja då var det svårt men det gick och jag har inte bara förvånat mig själv utan oxå mina kompisar som aldrig trodde jag skulle klara det.
Det som fick mig att fortsätta med det hela var nog att jag redan hade börjat, alltså för mig kände det som att jag aldrig skulle förlåta mig själv om jag hade klarat en vecka och sedan strunta i det så det var bara att hålla i. Nu ska jag ju förstås inte bara vräka i mig onyttigheter utan jag ska äta nån gång i månaden vid speciella tilfällen, som födelsedagar, julafton m.m.
Idag hade jag tänkt köra lite styrketräning med Friskis & Svettis :-p


före

efter

Ja, nu är det ju inte världens bästa efter bild, men man ser väl lite skillnad? ;)
Jag känner iallafall stoor skillnad psykiskt, jag mår så himla mycket bättre och har mycket bättre självförtroende och en bättre självkänsla än innan :)
Jag kan titta mig i spegeln och känna att jag är stolt över den jag är och hur jag ser ut, jag är perfekt som jag är och ingen kan ändra på det!

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar