Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 13 augusti 2012

en vecka kvar

Hej på er!

Nu är det en vecka kvar till skolan börjar igen! Låter kanske konstigt men jag längtar faktiskt, känner att jag lika gärna kan börja nu har ändå inte så mycket för mig, men lägger i högsta växeln nu när det gäller träningen istället! ;)

Tänkte berätta lite om gårdagen :)

Ja det började väl med att jag försov mig till städningen vi skulle hjälpa till med som hade varit med och jobbat på ungdomsfestivalen som va i Lördags, det var riktigt segt i början men sen när Medina spelade så blev det grymt!
Men iallafall så missade jag totalt städningen (som kanske var lika bra de) haha, sen ringde Emma mig och ville ses en stund så jag mötte upp henne på Heden sedan satte vi oss och snackade. Vi hade massor att prata om så hon sov över här och det blev väldans mycket trams och skoj haha!
Och idag gick vi en runda runt sjön och nu tänkte jag ta mig en dusch för att sedan möta Moa :)

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar