Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 29 juli 2012

here we go

Hej finisar!
Nu har jag nästan packat klart allt som ska med till Finland, gud vad jag hoppas på sol där.
tänkte berätta lite om mina dagar på marknaden :)

Fredag: Gick till marknaden tillsammans med Amanda ungefär precis när den började, fick med mig lite bra grejor, som två linnen (ett run dmc, och ett med Jhonny Depp, och sen köpte jag också solbrillor och ett rött fjäderörhänge!)
Efter att vi handlat så gick vi hem till mig och åt lasange, mums!
Sen gick vi lite till och kollade efter skal till Amandas mobil ;)
Senare på kvällen gick jag med Emma, och massor fler typ, åkte lite karuseller och sedan stack vi till Madde där det var fest, dock inte så kul, alla var jätte trötta..
Men Josefine och jag bestämde oss för att gå och träffa Wille, vid stadshuset och så satt vi och prata med han och hans kompisar i nån timme till vi gick till skolan med dom och satt där och snacka nån timme till, det var typ höjdpunkten på den dagen, fast det var ändå riktigt kul. typ. ;)

Lördag: Amanda kom hit nån gång på eftermiddagen, sedan kom Olivia och Jonna oxå. Vi gick till marknaden och jag försökte hitta en väska för HONDRA KRONOR! Men det gick inge vidare.. Typ efter en timme skulle Jonna hem :(
 Så vi fortsatte gå runt tills dom fick mig att gå med på att åka virvelvinden, usch det värsta jag gjort tror jag.. På kvällen gick jag med Emma, Josefine och Ebba, och då åkte vi Hulken, den var helt ok, haha, satt typ och skratta hela tiden ;)
Och innan tivolit stängde åkte jag virvelvinden IGEN, usch och fy.. haha vet inte varför jag gjorde det ens.
Sedan blev vi hungriga och eftersom pizzan hade nattöppet gick vi dit :d
Frågade vad jag kunde få för 35 kr, fick en pommestallrik ;)
Orkade dock inte äta upp hela så jag kände mig lite taskig när jag fått den billigare och sen inte äter upp allt :/
Sen gick jag hem o sov med Amanda och Olivia som väntat på mig ett tag!


Ojj, det här måste vart det längsta inlägg jag någonsin skrivit här i bloggen :o

Hahah!


virvelvinden..

gud, dom hade batman iår, och jag var faktiskt lite sugen på att åka den, men gjorde det då inte..



Nu måste jag klä på mig så får ni ha det så bra under denna vecka!

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar