Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 20 juli 2012

ett återfall nalkas..

Hej allihoppa! :)

har nyss vaknat och sitter och proppar i mig vindruvor, så himla gott!
men har nu börja märkt att jag bara äter mer o mer, typ mat o sånt, INTE GODIS!
och det är ju inte så bra, tror det beror på det stora socker suget som kommit tillbaks. jag har inte känt av det alls under dom första två veckorna men nu den tredje veckan så börjar det komma tillbaks :(

Gud, jag får väl börja springa typ två gånger om dan kanske?!
;)
aja, men jag jag göra mitt bästa nu för att hålla mig till den 4 september (och kanske ännu längre) och det ända jag har som motivering är att jag ska känna mig stolt och självsäker på mig själv nästa sommar, och som ett + i kanten så kommer jag även ha 1 eller 2 tatueringar ;) vet redan på ett ungefär vad jag vill ha men det beror ju helt på om jag är mindre eller inte ;)

ska nog ta en dusch nu och sen följa med mamma till Flen och lasta av lite grejjor på tippen!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar