Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 4 april 2012

lite off på sista tiden

Som ni kanske märkt så har jag varit lite off på sista tiden, det är pågrund av att min farfar nyligen gått bort och jag ska på begravning imorgon.. Försöker att hålla humöret uppe med ett leende på läpparna men det är inte det lätaste nu, särskilt inte när jag "gjort slut" med en nära vän..Usch hatar verkligen det mesta just nu, vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade Emma, jag skulle fan inte klara mig utan henne!<3

Vi får påsklov imorgon men jag får det idag eftersom jag inte ska till skolan imorgon, och på lördag bär det av till fjällen i en hel vecka, det ska bli riktigt kul faktisk! Ser verkligen fram emot att få komma bort lite och bara få åka skidor och snowboard igen.
Har nyss kommit hem från tränigen så ska ta och hoppa in i duschen och sedan kolla på BB som för övrigt förvandlats till en jävla porrserie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar