Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 20 februari 2012

I don't miss your dirty clothes on the floor

Hej bitches!

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat så mycket under helgens gång, har haft massor skoj och ingen tid till datan men nu tänkte jag uppdatera er lite!

Fredag: Fick jag sportlov och gick till gårn med emma och amanda och sov hemma hos Rasmus med emma och Krille, många skratt och myket popcorn!
Lördag: Mina syskon kom för att fira min lillasyter Julia sedan kom Moa och hon sov kvar här och vi  kollde på melodifestivalen och spelade in en massa roliga videos. Haha! och tog en massa bilder ;)
Söndag: Hände inte så mycket poå dagen men på kvällen så var Moa och jag med Christian och Simon och alla sov här och vi kollade på film och skrattade ( jag försökte lära mig muttprutta men det gick inte så bra)

Och idag ska jag ta bussen till stan med mina brudar och handla lite och sedan äta middag på Bambuu :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar