Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 9 januari 2012

en dröm jag länge haft och aldrig kommer släppa

Åhh, känner verkligen ingen glädje alls längre.. särskilt inte när min enda dröm, som jag verkligen verkligen vill uppfylla verkar så långt bort och så svår att nå upp till, ni förstår jag drömmer nämligen om att bli skådespelerska, jag har alltid älskat att stå på scenen och verkligen vara mig själv i en annan roll. Men alla sidor som jag hittar på internet måste man betala för att anmäla sig till auditions. Vad jag undrar är ju om t.ex Zac Efron använde sig av någon hemsida när han blev antagen till High School Musical? eller hur gör man?
Väntar man på att en audition ska hoppa ner i brevlådan eller?
Om ni har något tips ni kan ge mig så dela gärna med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar