Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 16 januari 2012

att unna sig något då och då är inget brott

Hej på er! nu var det ett tag sen sist jag bloggade men skolan har ju börjat och jag blev sjuk första veckan så jag har inte orkat men nu är fit for fight! Har varit och besökt min bror i Stockholm i helgen och vi hade jättekul!

Nu tänkte jag snart kila iväg till träningen så jag bränner lite fett ;)
Satt och tänkte på att det enda som behövs för en nyttig och hälsosam kropp är viljan.. viljan till att gå ut och gå en promenad varje dag, viljan till att strunta i godis på veckodagarna. Tyvärr så försvinner min vilja ibland, särskilt när jag känner att allt är skit och att inte en jävel i denna värld fattar hur jag har det. Men idag är viljan tillbaka och det känns bra.


Nu är det förstås ingen bodybuilder kropp jag strävar efter, själv tycker jag att det är fult med alltför muskliga tjejer med ett 8:a pack. Det jag har som mål till sommaren iaf är att få smalare lår, armar och midja.

Men ett 8:a pack på killar är ju inget jag säger nej till ju förstås ;) haha
särskilt inte om det är på Taylor Lautner



Så det enda som krävs är lite mindre av detta...

.. och lite mer av det här. Fan vad jag vill ha det här spring bandet!


xoxo/jk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar