Genom svårigheter mot stjärnorna.

lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Hej på er kära läsare!

Sitter förtillfället i morgonrock och dricker mitt iskaffe för att piggna till lite, senare ska jag ringa Amanda och be henne skynda hit så vi kan fixa oss HEELA dagen ;)
haha, det är det jag älskar med såna här tillfällen, att man har anledning till att sitta framför spegeln och sminka sig i flera timmar! Nej,nej så länge ska vi nog kanske inte hålla på men ungefär liksom ;)
Fast jag vet ännu inte hur min kväll kommer se ut annat än att jag ska käka middag hemma med familjen och och några vänner, senare så kilar väl jag och amanda ner till Jennifer och taggar där, sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda, kul ska vi ha iallafall det är en sak som är säker!



Tänkte jag skulle ta en dusch nu, men lägger upp en bild på hur jag ser ut senare idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar