Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 9 december 2011

KAOS

Hej på er! allt bra med er?
har varit väldigt seg med uppdatering här i bloggen eftersom jag har gjort en "önskelista" ;) haha och så har jag kollat runt lite efter julklappar och nyårsklänningar och det blir bara svårare och jag får ångest när jag ska välja om jag ha klänning eller tunika o tights eller tubtop och byxor! :O

Idag har jag ett spanskaprov oxå som grädden på moset :/ ska verkligen försöka klara det här eftersom att våra betyg skrivs nästa vecka så måste jag göra bra ifrån mig på provet för att iallafall gå ett E.
Ikväll kommer det en massa folk ht som jag inte träffat förut så vi får se hur det går, men det blir säkert kul för imorgon ska jag stå på julmarknaden från 10 till 11, 10???!?!?!?!?
hur ska jag orka upp?


en oseriös bild från julfesten på mig och emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar