Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 23 december 2011

Dan före doppare dan

Hej kära ni! Hoppas ni mår bra, själv mår man hur bra som helst! jag kan verkligen inte vänta tills imorgon, jag älskar verkligen julen. Men iår kom julkänslan lite sent för mig, vet inte varför, kan det ha varit att snön kom så sent? eller för att jag blir äldre? hm, nja så gammal är jag ju inte men men.
Granen är klädd, julklapparna köpta och inslagna och julgodiset färdig kockat/bakat!
jag har faktiskt redan öppnat två paket i förväg, hihi. Fast det var från mina kompisar och de fick ju öppna sina så det var ju inte mer än rätt att jag oxå skulle det!
Av josefine fick jag ett jätte fint armband, och av Emma fick jag en riktigt bra hårinpackning :)
nu ska jg nog ta och gå och lägga mig.

love/jk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar